Wielkanocne inspiracje c.d.

Jako iż praca zawodowa pozwala mi na twórcze działanie, pozwalam sobie dziś zaprezentować kilka dekoracji powstałych na mojej pracowni. Będzie bardzo kurkowo i kolorowo :)

Muszę nadmienić, że szalone kokoszki powstały we współpracy z twórczą Nikoletą  ;) Oczywiście umieszczone są w eko-puchach, dziękuję tym, którzy mi je systematycznie dostarczali. Inspirację do nich także znalazłyśmy w sieci, niestety nie dotarłyśmy do źródła ( https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f5/79/7e/f5797e450fc0897e04aeafd0d36ca181.jpg ). Niemniej puszki są ostatnio tematem przewodnim moich prac w wydaniu zimowym, wiosennym, biurowym. Zapraszam do oglądania!









Z farbą tablicową pracuję już od jakiegoś czasu tworząc etykietki na zioła, tabliczki, ramki, ale dzięki pewnej inspiracji pokryłam nią też wielkanocnego koguta.
Ową inspirację znalazłam tutaj: http://www.twojediy.pl/tablica-kura/




Na koniec proste kurki ze sklejki - gotowce, którym trzeba było dodać tylko trochę farby;)











Komentarze

Popularne posty